بخارسازه خراسان، انتحاب بزرگان ایران
Bokharsazeh
محصولات تولیدی بخارسازه

مهمترین ویژگی بویلر بخار عمودی جایگیری در فضاهای محدود و نصب و راه اندازی آسان می باشد.

جهت مشاره و استعلام قیمت دیگ سونا بخار و دیگ خشکشویی با واحد فروش تماس بگیرید.

  38450864(9851+)     9151678840 98+

دیگ بخار ایستاده

دیگ بخار ایستاده(VERTICAL STEAM BOILER)

دیگ بخار عمودی دارای پلاک استاندارد بوده و از ظرفیت 50 الی  200 کیلوگرم در ساعت تولید می شود.


ویژگی بویلر ایستاده یا عمودی بخارسازه


  1. ساختار این دیگ ها به صورت عمودی (ایستاده) و مطابق با استانداردهای بین المللی BS2790 و ملی ایران 4231 می باشد.
  2. دیگ های عمودی برای تولید بخار با ظرفیت کم و فشار پایین مناسب است.
  3. فولاد مصرفی در ساخت بدنه ، کوره ، محفظه برگشت و تیوب های حرارتی از نوع آتشخوار بدون درز DIN17175-St35.8 بوده و دارای گواهینامه تأیید کیفیت (گواهی آنالیز شیمیایی و تست مکانیکی) می باشد.
  4. کلیه جوشکاری ها به صورت زیر پودری مطابق با استاندارد بین المللی EN288 پس از تأیید WPS و PQR اداره استاندارد ، توسط جوشکاران مجرب دارای گواهینامه انجام می پذیرد و در مراحل مختلف تحت آزمونهای UT و VT قرار می گیرد تا از صحت عملکرد جوشکاران اطمینان حاصل گردد.
  5. الکترود های مصرفی برای جوشهای نفوذی و پاس تکمیلی از نوع E6010 و E7018  می باشد .
  6. کلیه خطوط جوش تحت فشار مطابق با استاندارد بین المللی و  تحت آزمایش های غیر مخرب (رادیوگرافی RT ، آلتراسونیک UT و مایع نافذ MT) بوده و در نهایت با فشار 1/5 برابر فشار طراحی مورد تست هیدرواستاتیک قرار می گیرد.
  7. پوشش نهایی از ورق استیل می باشد.
  8. این دیگ ها در سونای بخار ، خشکشویی ، هتل ها،صنایع غذایی و نانوایی ها ،اتوکلاوهای صنعتی و بیمارستانی و کارواش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دیگ بخار خشکشویی


مهم ترین کاربرد دیگ بخار عمودی در خشکشویی ها می باشد همچنین به عنوان دیگ سونا بخار  کاربرد فراوان دارد.

می توان از این نوع دیگ برای اتو کردن و شستشوی انواع پارچه ها استفاده کرد در لاندری ها یا خشکشویی ها به هیچ عنوان از آب استفاده نشده، به بهترین شکل کار شستشو و اتو انجام می گیرد.های

محصولات مرتبط با دیگ بخار

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

قیمت دیگ بخار ایستاده


قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد:

فشارکاری تجهیزات بخار، نوع سوخت، تجهیزات بکار رفته، انتخاب نوع مشعل بویلر ،کاربرد بویلر، راندمان، استاندارد، نگهداری، خدمات پس از فروش، بیمه نامه و نحوه ساخت که منجر به انفجار نشود

اکثر افراد بدنبال بویلر صنعتی با هزینه کمتر هستند تا بتواند در صنعت و کار خود از آن استفاده کنند. و هیچ گونه اطلاع فنی از آن ندارد. که چرا هزینه این بویلر کمتر است. و متاسفانه اقدام به خرید میکنند. اما قبل از خرید باید از تمامی جزئیات در مورد قیمت دیگ بخار را مطالعه کنید. تا بتوانید یک بویلر صنعتی با راندمان و طول عمر بالا داشته باشید. از همه مهم تر از مشکلات احتمالی از قبیل انفجار یا خرابی در بویلر صنعتی که خریداری میکنید جلوگیری به عمل آورید.

مشخصات


بویلر بخار ایستاده به عنوان یکی از بویلر های متعارف در صنایع مختلف می باشد که از ساختمان مشابهی مانند سایر بویلر ها برخوردار می باشد بویلر بخار ایستاده در حالت کلی دارای پوسته یا بدنه یا شل ، کوره اصلی و فرعی و لوله های پاس های حرارتی و اجزا و اتصالات دیگر می باشد.
بویلر بخار اصولا در دو طرح اصلی افقی و عمودی ساخته می شوند  که نوع اول بیشتر در پروژه های تحقیقاتی جهت سونا جکوزی و موارد مشابه استفاده قرار می گیرد و نوع دوم نیز در دو نوع 2pas و  3pas تولید می شود که موارد مصرف آن جهت کارخانه های صنایع غذایی و تولید قارچ و فرآورده های بتنی و موارد مشابه استفاده می شود..